איך עסקאות עבור רכבים לפירוק תורמות לסביבתינו

העברה למגרש פירוק רכבים

איך עסקאות עבור רכבים לפירוק תורמות לסביבתינו

כשמדברים על איכות הסביבה וכיצד תורמים לאיכות הסביבה אנו מתכוונים בעיקר לתחום המחזור. בשנים האחרונות ישנה מגמה הדרגתית ושינוי בתפישת העולם של כולנו.

רכבים לפירוק המטרה – איכות הסביבה

בדומה לענף מחזור הבקבוקים קיימת האפשרות לבצע גם מחזור של ברזלים וכאשר מדברים על ברזלים זה יכול להיות מקררים , טלויזיות , סורגים ובדומה למוצרים אלו גם רכבים לפירוק לוקחים נתח נכבד מאוד בשוק המחזור הישראלי.

המטרה רכבים לפירוק

רכבים המיועדים לפירוק משתתפים בתוכנית גריטה, זו תוכנית בשיתוף פעולה מלא של משרד האוצר עם משרד לאיכות הסביבה. המשמעות מאוד פשוטה, העבר רכבך למדינה למטרת מחזור במידה ורכבך עומד בתנאי הקבלה לפרוייקט וקבל סכום כסף נכבד מאוד עד שלושת אלפיים שקלים חדשים.

יש לציין שתקבלו החזר ששילמתם עבור אגרת רישוי הרכב בנוסף לשלושת אלפיים שקלים האלו!

תנאי קבלת רכבים לפירוק בגריטה שלב א'

  • חובה שגיל הרכב יהיה מעל עשרים שנה על הכביש
  • חובה שיהיה למכונית רשיון
  • חובה שהמכונית תהיה במצב מכאני תקין

שלב ב' עבור מסירת רכבים לפירוק

ישנם שני שלבים לאחר שהחלטנו להעביר רכבים לפירוק ואכן עמדנו בתנאי הסף של משרדי הממשלה.
ביטול רשיון המכונית -עלינו לפנות למשרד הרישוי בהקדם ולמלא טופס בקשה אשר עימו אנו מצהירים על הרכב שהוא מוגדר כרכב לפירוק ( הצהרת כוונות ).במעמד זה אנו אמורים לקבל רשיון רכב זמני בלבד בכדי שבעל הרכב יוכל להתייצב עם המכונית באתרי הגריטה המורשים בכוחות עצמו וללא שימוש בשירותי גרר.

חובה לפנות למוסכי גריטה מורשים, עליכם להצטייד ברשיון של הבעלים של הרכב ואת כל ניירת המכונית. לאחר ביצור הגריטה המוטיב יקבל כסף ישירות לחשבונו לאחר ארבעים וחמישה ימים.

העברה למגרש פירוק רכבים
העברה למגרש פירוק רכבים

 

יש להדגיש שגריטה היא עבור כל כרכב מכל סוג, העברת משאיות לפירוק , אוטובוסים , רכבים לפירוק מסוג "פרטי ", אופנועים כבדים \ קלים , טרקטורונים וכדומה.

גריטה היא יוזמה מבורכת ולכן כל אדם אשר ברשותו מכוניות אנו ממליצים בחום להעביר את הרכב לגורמים הנכונים,  תרמו לסביבה מכל הלב כמו שהיא תורמת לנו! למידע ובירורים בנושא פנו למשרדי התחבורה  קבלת קהל ומידע>>>

קונה רכבים לפירוק לדוגמא מפרסם ביוטיוב

 

Back To Top
דילוג לתוכן