הובלות בירושלים ויהודה והשומרון

קופסת הובלה

הובלות בירושלים ויהודה והשומרון

חברות רבות בארץ נותנות שירותים נפלאים של הובלות שיכולות לעזור לכל אחד בכמעט כל מטרה שהוא צריך. תושבי ירושלים והסביבה יכולים להזמין שירות הובלות לכל סוג של הובלה. החל מהובלת דירה או משרד מלקום חדש ועד הובלות של מוצרי יסוד, זכוכיות לחלון,הובלות קטנות של מוצר בודד ועוד. חברות הובלה באזור הבירה נותנים את כל השירותים האלה ואפילו במחירים משתלמים מאוד!

שירותי הובלה ירושלמים נפוצים

קופסת הובלהישנם לא מעט שירותי הובלה בעיר ירושלים.כגון:

  • הובלות קטנות להובלות של מוצר בודד או כמה מוצרים קטנים
  • הובלות מיוחדות לסטודנטים – ישנה אפשרות להובלה משותפת של כמה סטודנטים ולהוזלה במחיר
  • הובלות עם מנוף המיועדות להרמת מוצרים לקומות גבוהות בבניינים ומעבר החפצים מהרחוב ישירות לתוך הבית בלי מעבר במעלית או במדרגות המבנה.
  • הובלות חפצים יקרי ערך כמו חלונות לבית, פסנתרים, ארונות מיוחדים, שידות עץ יוקרתיות ועוד

ישנה אפשרות גם להתאמה אישית של משאית וכמות מובילים לפי דרישת הלקוח. אפילו החברה הממולצת בהובלות בירושלים טוענת כי חשיבותה של דרישת הלקוח והתאמת שירות ההובלה לדרישות שלו יכולה לחסוך עלויות גם לחברת ההובלה עצמה וגם ללקוח וזאת בעצם מטרת כל העניין. – חסכון בעלויות.

מה לשים לב שמזמינים הובלה

כמה דברים חשובים מאוד לפני שאתם מזמינים הובלה. הדבר הראשון הוא לוודא בדיוק עם חברת ההובלה את תכולת הבית שרוצים להעביר. להגיד בדיוק את המוצרים הגדולים שצריכים הובלה, לסגור על מחיר מראש בטלפון (ורצוי מאוד להקליט את השיחה למקרה בהם בעל חברת ההובלה פתאום "שוכח" את השיחה ואת המחיר שהוא סגר עליו במהלך השיחה).

לסיכום טיפ חשוב בהובלה

את המוצרים היקרים כמו תכשיטים, ניירת חשובה, מוצרים עם ערך סנטימנטלי גדול שיכולים להכנס לכם ברכב, עדיף ואף רצוי להעביר לבד ברכב שלכם ולא להכניס את זה למשאית ההובלה ששם יכולים לקרות להם פגמים וסיכוי גם להאבד במהלך הדרך אל עבר הבית החדש.

ואם כבר מובילים דירה, למה לא להוביל משאיות? הנה קטע מתחרות משיכת משאיות של משאיות איסוזו סומו – תחרות האיש והאישה החזקים ביותר במדינת ישראל

Back To Top
דילוג לתוכן