הובלות בצפון המדינה

הובלה לכל מטרה בצפון ובגליל

הובלות בצפון המדינה

לתושבי הצפון ישנם אופציות רבות כאשר הם מחפשים חברת הובלה באזור הצפוני. האזור הצפוני מתמקד בעיקר באזור בירת הצפון שהיא העיר חיפה .שירותיהם של מובילים באזור זה עובדים ושולחים מוצרים גם אזורים סמוכים כמו אזור הקריות : קריית ים , קריית חיים וכו. הובלה בצפון רלוונטית גם לתושבי אזור הכרמל , נשר טבריה , עפולה וצפת.

מה מובילים הכי הרבה בחברת הובלות בצפון ?

חברות שונות של הובלות מובילים לפי גודל תכולת המשאיות שלהם, ישנם מובילים פרטיים קטנים שמסוגלים להעביר דירה קטנה , מקרר קטן , קצת ריהוט וכו. מצד שני ישנם חברות גדולות שעוסקות בהובלות בצפון שלהם ציוד חדיש, גדול ומתקדם יותר. חברות אלו יכולות לבצע הובלות משרדים גדולים , הובלת פסנתרים , הובלת כספות גדולות , הובלת מכולות ,הובלת דירות גדולות.

דגשים שאסור לפספס בחוזה הובלות

הובלה לכל מטרה בצפון ובגלילהגרוע מכל תמיד מחכה בפינה ובתחום ההובלות כשאנחנו מדברים על הרע מכל אנחנו מתכוונים לתאונות בזמן ההובלה.

תאונות לצערינו תמיד יהיו , הגורם האנושי מבצע אלפי תאונות בכל יום בכל תחום ולכן צריך תמיד לחשוב על PLAN B , תוכנית ב' שתספק לנו ביטחון במקרה של אי וודאות. וודאו עם המוביל שלכם שמחיר ההובלה כולל בחוזה ההובלה את סעיף "הביטוח". ביטוח יקנה לנו כלקוחות תחושת ביטחון ורשת ביטחון אמיתית בזמן אמת ברגע האסון.

טיפים להובלה בטוחה

אריזה נכונה – אריזה של מוצרים היא נושא חשוב , הגנה מפני מכות קלות יכולות להיכסך לנו על ידי אריזה בצורה נכונה. חשוב לארוז על חפץ באשר הוא כגון : מקררים , טלויזיות, מחשבים , מכשירי כושר , שולחנות , כיסאות ועוד מוצרי בית מהקטגוריה.

הובלות לא שגרתיות

ובפינת הפאן שלנו תוכלו לראות איך במדינת בריטניה המופלאה עושים את זה בדרך המקצועית שרק הם יודעים! אז למה להעביר קרטונים או מקריים אם אפשר להעביר את — כל הבית בכבודו ובעצמו — . לא מאמינים ? גם אנחנו לא האמננו אז חובה לצפות!

Back To Top
דילוג לתוכן