הקרחת שלי לא בשבילי!

טיפול בנשירת שיער

הקרחת שלי לא בשבילי!

לא נעים לסבול מנשירת שיער ולאבד את השיער באופן רצוף. איך אפשר באמצעות טיפול בנשירת שיער להחזיר את המראה הבריא לראש, עם שיער שופע ומלא? בכתבה שלפנינו נסביר כיצד.

 

חשיבות טיפול בנשירת שיער

אנשים רבים סובלים מנשירת שיער, וזה קורה בעיקר אצל גברים. יש המתחילים לסבול מן התופעה בגיל מוקדם מאד, ובגיל בוגר התופעה שכיחה עוד יותר. הסיבות לנשירה הן רבות ומגוונות, תזונה לא נכונה, גיל מתקדם, מחלות שונות, חוסר בערכים תזונתיים בגוף כמו ויטמינים' גנטיות ועוד.

דבר אחד ברור: לסובלים מן הבעיה לא כל כך משנה למה זה קרה להם, הם רוצים להחזיר לעצמם את המראה הנאה באמצעות טיפול בנשירת שיער.

טיפול בנשירת שיער

 

הטיפולים המומלצים

אבל לפני שפונים לעשות טיפול בנשירת שיער יש לבדוק מה היה הגורם לנשירה. משום שאם מדובר בגורם כמו מחסור בויטמינים או זיהום בגוף, יהיה צורך לטפל בבעיה מבחינה רפואית לפני שפונים לפן האסטטי. כל עוד הגורם הפיזי לא טופל, יהיה קשה להצמיח שיער חדש.

לאחר התיעצות עם רופא משפחה ובדיקת ההיסטוריה הרפואית ניתן לפנות אל טיפולים אסתטיים מומלצים.

מקובל לבצע טיפול בנשירת שיער על ידי מילוי שיער או השתלת שיער. כאשר ההשתלה נחשבת ליקרה מבין השניים וגם מורכבת, אם כי יסודית יותר, ואילו פעולת מילוי שיער הוא פשוטה וזולה בצורה משמעותית.

במהלך המילוי מאד מדביקים  שיער חדש ומוסיפים אותו לשיער הדליל הקיים. בכל מקום בו יש שיער טבעי מחברים אליו שערת נוספות בצורה מלאכותית. כך מקבל הראש מראה שופע ונעים של שיער מלא.

 

מכונים מקצועיים של טיפול בנשירת שיער

חשוב מאד להקפיד לעשות טיפול בנשירת שיער אך ורק במכונים מורשים ומקצועיים. אין להתפשר על טיפול בטיחותי משום שהדבר גובל בנזק של ממש עם אכזבות מן הטיפול. טיפול לא מוצלח עלול לגרור אחריו נשירה נוספת, לפעמים אפילו יגרום לנזקים של ממש בדמות פציעת הקרקפת, או תופעות לואי לא נעימות של שימוש בחומרים לא מאושרים.

לכן כל מי שצריך לעבור טיפול בנשירת שיער יברר היטב קודם לכן מי הוא המכון שבו יבוצע הטיפול, האם יש להם אישור מורשה? האם הם עומדים בכל התקנים המחמירים?

רק מקום עם תעודות ואישורים רשאי לבצע לעשות טיפול בנשירת שיער עם הצלחות מוכחות.

זהירות יתירה תבטיח הצלחה מלאה עם טיפול בנשירת שיער ותוצאות משביעות רצון!

Back To Top
דילוג לתוכן