גרים התל אביב? ככה תזמינו מדביר

גרים התל אביב? ככה תזמינו מדביר

מציאת תיקן, עכבר או קו נמלים בבית הם אירוע לא נעים כלל שיכול להיות גם לא בריא. הזמנת שירותי הדברה תרחיק את המפגעים על ידי הדברה המותאמת לסוג המזיק ואתם תוכלו לישון בשקט.

שעת לילה מאוחרת, יוסי ניגש לשתות כוס מים, על הארון המטבח הוא מוצא תיקן ענק.

מיטל וקרן סטודנטיות בדירת שותפות גילו אורז שחור בתוך ארונות המטבח, והבינו שזו צואת עכברים.

רמי וחן, זוג צעיר נעקצים מידי לילה ולא מבינים למה, אחרי הזמנת מדביר הם מגלים ששוכנים במיטתם פשפשי מיטה.

סיפורים אלו ועוד רבים מתרחשים בכל יום בארץ. בתל אביב החמה והלחה המזיקים מרובים יותר מאשר באזורים קרירים – בגלל שרוב המזיקים אוהבים חום ולחות, ולכן יש צורך תכוף להזמין שירותי הדברה.

מדבירים בתל אביב זמינים 24 שעות לשירותכם >>

מדבירים תל אביב

סוגי הדברות

ישנם שלושה סוגי הדברות עיקריות ואפשר להרחיק מזיקים בכל אחת מהשיטות.

  • הדברה כימית

מתאימה בעיקר במצבי חירום מידיים, תוצאות ההדברה גבוהות ואיכותיות ונמשכות לאורך זמן. חסרונותיה הם הריח שהחומר משאיר בבית למשך מספר ימים (אוורור טוב פותר את הבעיה), והצורך לצאת מהדירה אחרי ההדברה על מנת למנוע נזק בריאותי לדיירי הבית.

הדברה ירוקה

נעשית מחומרים ידידותיים לסביבה שאינם מזיקים לבני האדם ולבעלי חיים כמו חיות המחמד שלכם. בנוסף הדברה ירוקה מתנדפת במהירות, לא משאירה ריח בבית, ואין צורך לצאת מהבית אחרי הדברה זו. בנוסף החומרים לא מחלחלים למי התהום ולא מזהמים אותם. הדברה ירוקה כוללת הצבת מלכודות ושחרור המזיק לטבע.

הדברה ביולוגית

הדברה ביולוגית משתמשת בהתנהגותם של בעלי החיים עצמם על מנת להרחיק אותם. לדוגמה: הדברה על ידי שימוש בבעלי חיים אחרים, ונעשית בעיקר באזורי חקלאות, שם מפיצים זן טורף בשדה שאוכל את הזן המזיק. דרך ביולוגית נוספת להרחקת מזיקים היא על ידי הריגת המלכה בקו של נמלים. אפשר לראות זאת כאשר רוצים להרחיק נמלים מהבית, אז מפזרים חומר רעיל על ריצפת הבית, הנמלים לוקחות אותו לקן, מאכילות בו את המלכה ובמותה הנמלים עוזבות את הקן ואת הבית שלכם.

מה חשוב לדעת כשמזמינים מדביר?

מדביר מוסמך הוא אדם שלמד קורס הדברה מקיף ובעל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה. חשוב להזמין מדביר מוסמך מכיוון שעבודתו כוללת שימוש בחומרים מסוכנים שעלולים להביא לתגובות אלרגיות או חלילה למוות.

איך בוחרים מדביר?

הדברה חשובה מאד לרוגע הנפשי בתוך ביתכם ולכן צריך לבחור מדביר עם המלצות. ההמלצות יכולות להינתן על ידי בן משפחה, שכן, מכר, ואפילו אתר אינטרנט המפרסם מדבירים שונים וכולל אפשרות להוספת תגובות מלקוחות והמלצות מהם.

סיכום

בתל אביב ישנן מזיקים שונים הנמשכים בעיקר לחום והלחות בעיר. הזמנת מדביר מוסמך בעל רישיון יכולה לעזור לכם להרחיק מהבית את המזיקים השונים שהגיעו לבקר.

Back To Top
דילוג לתוכן